Search
Now showing items 1-10 of 20
Factors in Ergonomic Design of 6-to-18-month Baby Carriers for Elderly People
The main objective of this study was to formulate an ergonomic design factor for 6-to- 18-month baby carrier from simulated loading point data and physical parameters of
an average Thai elderly person. The research steps ...
Influence of paclobutrazol on growth of Dendrobium ‘Sonia Jo Daeng’ under salt stress condition in tissue culture
Contaminated soil water in irrigation systems is one of the important problems for orchids growing in Sampran district, Nakhon Pathom province as well as Krathum Baen district, Samut Sakhon province, Thailand. Salinity ...
Trust as a mediator of the ralationship between Facebook live-streaming and purchase intention : applying stimulus-organism-response (S-O-R) paradigm
Facebook is the most popular social media in Thailand. Because it is easy to use and useful, technology is developed, and new features created. Nowadays, Facebook is using a new formal known as broadcasting via Facebook ...
OER as language online lessons to enhance Thai University students' English language skills in the COVID-19 pandemic era
With the growth and widespread availability of education technologies, English language teaching (ELT) needs to be shaped differently. In addition, the COVID-19 pandemic has accelerated a disruption of education systems ...
Enhancing Thai elementary students' English and maintaining Thainess using localized materials: two putative confronting forces.
In Thailand, concerns over the imperative need to improve its citizens’ English proficiency and the unsatisfactory English learning outcomes have long been present. In addition, ongoing globalization has raised another ...
การศึกษากระบวนการทำงานด้านครีเอทีฟ เพื่อการวางแผนการตลาด กรณีศึกษา บริษัท ไอเมซเมกเกอร์ จำกัด
;
THE STUDY OF WORK PRACTICES OF CREATIVE FOR MARKETING PLAN THE CASE STUDY OF IMAZMAKER COMPANY LIMITED
ในการศึกษาวิจัยเรื่องนี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อ 1) ศึกษารูปแบบธุรกิจในรูปแบบขององค์ประกอบหลักของแม่แบบโมเดลธุรกิจ (Business Model Canvas) ของบริษัท ไอเมซเมกเกอร์ จำกัด 2) ศึกษาและวิเคราะห์กระบวนการทำงานของครีเอทีฬนการวางแผนการตลาด ...
การศึกษากระบวนการทำการตลาด กรณีศึกษาค่าย BH BrickHouse
ค่ายเพลง BH BrickHouse หรือ บริษัท บีเอช บริคเฮาส์ จำกัด ค่ายเพลงป๊อป
(popular music) หลากหลายสไตล์ที่เชื่อมั่นในการพัฒนาความสามารถ และสามารถสร้างศิลปินโดยเริ่ม
จากศูนย์ในยุคดิจิทัล ที่เทคโนโลยีเข้ามามีบทบาท ปัจจุบันค่าย ...
การศึกษากลยุทธ์การปรับตัวของค่ายเพลงในยุคโควิด-19 กรณีศึกษาค่ายเพลง What The Duck
;
A STUDY OF ADAPTATION STRATEGY OF RECORD LABELS DURING THE COVID-19
PANDEMIC SITUATION: A Case Study of What The Duck Co, Ltd.
การศึกษาวิจัย เรื่อง การศึกษากลยุทธ์การปรับตัวของค่ายเพลงในยุคโควิด-19 กรณีศึกษาค่ายเพลง What The Duck ในครั้งนี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อ 1) เพื่อศึกษาปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อการดำเนินธุรกิจค่ายเพลง What The Duck 2) เพื่อศึกษา ...
กลยุทธ์ทางการตลาดที่ธุรกิจสนับสนุนอุตสาหกรรมบันเทิงขนาดใหญ่สามารถปรับใช้ในยุคการขยายตัวของดิจิทัล กรณีศึกษา: บริษัท แม็ทชิ่ง แม็กซิไมซ์ โซลูชั่น จากัด (มหาชน)
;
MARKETING STRATEGIES FOR ENTERTAINMENT INDUSTRY SUPPORTERS TO
ADOPT IN THE AGE OF DIGITAL EXPANSION CASE STUDY: MATCHING MAXIMIZE SOLUTION
PUBLIC COMPANY LIMITED
สภาพแวดล้อมที่เปลี่ยนแปลงไปอย่างรวดเร็วโดยเฉพาะการเปลี่ยนแปลงด้านเทคโนโลยี ทำให้แต่ละบริษัทต้องปรับตัว ซึ่งบริษัท แม็ทชิ่ง แม็กซิไมซ์ โซลูชั่น จำกัด (มหาชน) เองก็จำเป็นต้องมีการพัฒนากิจกรรมการทำการตลาดเพื่อรับมือกับการเล ...
การศึกษากระบวนการทำงานด้าน Digital Agency กรณีศึกษา E-GATE Company Limited
;
THE STUDY OF WORK PRACTICES OF DIGITAL AGENCY
A CASE STUDY OF E-GATE COMPANY LIMITED
การศึกษาวิจัย เรื่อง การศึกษากระบวนการทำงานด้าน Digital Agency กรณีศึกษา E-GATE Company Limited มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษากระบวนการทำงานรูปแบบ Digital Agency ศึกษาจุดแข็ง จุดอ่อน โอกาส อุปสรรค และศึกษารูปแบบการดำเนินธุรกิจของบริษัท ...