Search
Now showing items 1-2 of 2
Service quality improvement in Kuakarun nursing library, Navamindradhiraj University in 4.0 Era
;
การปรับปรุงคุณภาพการให้บริการห้องสมุดคณะพยาบาลศาสตร์เกื้อการุณย์มหาวิทยาลัยนวมินทราธิราช ยุค 4.0
This research aims 1) to study the difference between expectations and satisfaction from using Kuakarun Nursing Library services, Navamindradhiraj University in 4.0 Era. 2) to predict the independent variable (gender) on ...
Motivation and Service Quality which have an Impact on Gen Y Consumer's Loyalty towards E-Retailing Application
;
แรงจูงใจและคุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความภักดีต่อร้านค้าปลีกออนไลน์บนแอปพลิเคชันของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นวาย
This research was made to study about 1) Motivation which affect to loyalty of Generation Y customer in E-Retailing application. 2) Service quality's factor which affect to loyalty of Generation Y customer in E-Retailing ...