Browsing by Subject "ความภักดี"
Now showing items 1-11 of 11
-
Motivation and Service Quality which have an Impact on Gen Y Consumer's Loyalty towards E-Retailing Application
Collection: Theses (Master's degree) - Business Innovation Management/ วิทยานิพนธ์ – การจัดการนวัตกรรมทางธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 26/11/2021)This research was made to study about 1) Motivation which affect to loyalty of Generation Y customer in E-Retailing application. 2) Service quality's factor which affect to loyalty of Generation Y customer in E-Retailing ... -
ORGANIZATIONAL LOYALTY AFFECTING ADMINISTRATION OF ROYAL AWARDED SCHOOLS UNDER SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE IN SOUTHERN REGION
Collection: Theses (Ph.D) - Educational Administration / ดุษฎีนิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of this descriptive research were to determine 1) the factors of the organizational loyalty, 2) the administration in Royal Awarded schools under secondary educational service area office in southern region ... -
Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi Province
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 26/11/2021)The objective of this study was to investigate (1) The level of service quality, customer’s loyalty and word of mouth (2) Service quality influences customer’s loyalty (3) Customer’s loyalty influences word of mouth and ... -
การพัฒนาโครงสร้างความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีของพนักงานในองค์กรธุรกิจผู้ผลิตและจำหน่ายสินค้าอุปโภคและบริโภคขนาดใหญ่ในประเทศไทย
Collection: Theses (Master's degree) - Architectural Heritage Management and Tourism / วิทยานิพนธ์ - การจัดการมรดกทางสถาปัตยกรรมกับการท่องเที่ยวType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2014) -
การวิเคราะห์ตัวบ่งชี้ของปัจจัยความภักดีต่อองค์การของบุคลากรในสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน
Collection: Theses (Ph.D) - Educational Administration / ดุษฎีนิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
ความคาดหวังและการรับรู้คุณภาพบริการ ที่ส่งผลต่อความภักดีของผู้รับบริการ ธนาคารกรุงไทย สาขาสำนักนานาเหนือ
Collection: Theses (Master's degree) - Entrepreneurship / วิทยานิพนธ์ – การประกอบการType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
ความสัมพันธ์ด้านการรับรู้ภาพลักษณ์ธนาคารและความภักดีของลูกค้า ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน)
Collection: วิทยานิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความภักดีในการให้บริการของธุรกิจค้าส่งเครื่องใช้ไฟฟ้า บริษัท ศิริรัตน์ อีเล็คโทรนิคส์ จำกัด
Collection: Theses (Master's degree) - Entrepreneurship / วิทยานิพนธ์ – การประกอบการType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
รูปแบบความสัมพันธ์เชิงโครงสร้างระหว่างคุณธรรมของผู้บริหารสถานศึกษากับความภักดีต่อองค์การของผู้รับบริการ
Collection: Theses (Ph.D) - Educational Administration / ดุษฎีนิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2009) -
ศึกษาแนวทางการสร้างกลยุทธ์ความภักดีของอาจารย์ในโรงเรียนดนตรีเอกชน กรณีศึกษาโรงเรียนดนตรียามาฮ่า ในเขตพื้นที่กรุงเทพมหานคร
Collection: Theses (Master's degree) - Music Research and Development / วิทยานิพนธ์ - สังคีตวิจัยและพัฒนาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559)การศึกษาวิจัยเรื่อง ศึกษาแนวทางการสร้างกลยุทธ์ความภักดีของอาจารย์ในโรงเรียนดนตรีเอกชน กรณีศึกษาโรงเรียนดนตรียามาฮ่า ในเขตพื้นที่กรุงเทพมหานคร ในครั้งนี้มีวัตถุประสงค์ เพื่อศึกษาแนวทางการบริหารบุคลากรอาจารย์ พัฒนาทรัพยากรบุคคล ... -
อิทธิพลของกิจกรรมทางการตลาดมุ่งน้นลูกค้าและความพึงพอใจในคุณภาพของกลยุทธ์การแข่งขันที่มีผลกระทบต่อความภักดีของลูกค้าที่ใช้บริการฟิตเนสเซ็นเตอร์ในเขตบางแค กรุงเทพมหานคร
Collection: Theses (Master's degree) - Entrepreneurship / วิทยานิพนธ์ – การประกอบการType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013)