Browsing by Subject "การจัดการเรียนรู้แบบเน้นภาระงาน"
Now showing items 1-5 of 5
-
THE DEVELOPMENT OF LEARNING BY USING GAMIFICATION WITH TASK-BASED LEARNING TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION AND LEARNING MOTIVATION OF MATTHAYOM 3 STUDENTS
Collection: Theses (Master's degree) - Curriculum and Instruction / วิทยานิพนธ์ - หลักสูตรและการสอนType: Thesis(Silpakorn University, 26/11/2021)The purposes of this research were to: 1) study the fundamental and needs for the development of learning by using gamification and task-based learning to enhance English reading comprehension and learning motivation of ... -
THE DEVELOPMENT OF TASK-BASED SUPPLEMENTARY LESSONS TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION ACHIEVEMENT FOR MATHAYOMSUKSA 3 STUDENTS OF RAJADAMRI SCHOOL
Collection: Theses (Master's degree) - Teaching English/Teaching English as a Foreign / วิทยานิพนธ์ – การสอนภาษาอังกฤษ/การสอนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of the research were; 1) to develop and test efficiency of English reading comprehension lessons by using tasked- based supplementary lessons to enhance English reading comprehension achievement for Mathayomsuksa ... -
Effects of Task-Based Learning on Development of Grade 12 Students' Communicative English Writing Skills
Collection: Theses (Master's degree) - Teaching English/Teaching English as a Foreign / วิทยานิพนธ์ – การสอนภาษาอังกฤษ/การสอนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศType: Thesis(Silpakorn University, 12/6/2020)The objectives of this research were: 1) to construct and test the efficiency of task-based learning program to develop the students’ communicative English writing skills; 2) to compare students’ communicative English ... -
The Use of Task-based Learning to Enhance English Oral Presentation Skill for 1st Year Students, Silpakorn University
Collection: Theses (Master's degree) - Teaching English/Teaching English as a Foreign / วิทยานิพนธ์ – การสอนภาษาอังกฤษ/การสอนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of this research were to: 1) compare the students’ oral presentation skill before and after using the task-based learning, and 2) survey the students’ satisfactions toward the task-based learning. The sample ... -
การพัฒนาผลการเรียนรู้เรื่องการแปลงทางเรขาคณิตของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ด้วยการจัดการเรียนรู้แบบเน้นภาระงาน
Collection: Theses (Master's degree) - Curriculum and Surpervision / วิทยานิพนธ์ – หลักสูตรและการนิเทศType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2011)