Browsing by Subject "กลยุทธ์การตลาด"
Now showing items 1-15 of 15
-
Factors associated with consumer shopping decision-makingbehavior through online channels
Collection: Theses (Master's degree) - Business Innovation Management/ วิทยานิพนธ์ – การจัดการนวัตกรรมทางธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 18/6/2021)This research aimed to study 1) to study the factors affecting the decision-making behavior of consumers who make decision to buy consumer products via online channels, 2) to develop the model of electronic commerce in ... -
Local Life Style Strategic Marketing for Inbound Travel Agent in Bangkok
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 2/1/2019)This research aimed to investigate international tourists’ behaviors towards Bangkok local lifestyle tourism and propose an appropriate strategy for travel agents in Bangkok providing the tourism program. Data was collected ... -
MARKETING STRATEGY AND NEED TO STUDY ON GRADUATE PROGRAM IN EDUCATIONAL ADMINISTATION, SILPAKORN UNIVERSITY
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of this research were to determine 1) marketing strategy on graduate program in Educational Administration, Silpakorn University 2) need to study on graduate program in Educational Administration, Silpakorn ... -
MARKETING STRATEGY OF MERCHANTS IN WATRAIKHING COMMUNITY MARKET
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The objectives of this research were to 1) study demographic differences affecting the success of merchants in Wat Rai Khing Community Market, 2) to study management factors affecting the success of merchants in Wat Rai ... -
MODELS AND MARKETING STRATEGIES FOR LOCAL GASTRONOMY TOURISM IN EASTERN SEABOARD AREA IN THE CONTEXT OF THAILAND 4.0
Collection: Theses (Ph.D) - Management /ดุษฎีนิพนธ์ - การจัดการType: Thesis(Silpakorn University, 17/8/2018)This R&D and policy research aimed to 1) study the situation and needs of local gastronomy tourism in eastern seaboard area 2) study the model of local gastronomy tourism in eastern seaboard area 3) study the marketing ... -
กลยุทธ์การตลาดกับการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษา ในโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2560-05-15)การวิจัยในครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อทราบ 1) กลยุทธ์การตลาด 2) การตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาในโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย 3) ความสัมพันธ์ระหว่างกลยุทธ์การตลาดกับการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาในโรงเรียนกวด ... -
กลยุทธ์การตลาดเชิงสนับสนุนกิจกรรมที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องดื่ม ไม่มีแอลกอฮอล์ของ บริษัท สิงห์ คอร์เปอเรชั่น จำกัด
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิยาลัยศิลปากร, 2559-08-05)การวิจัยครั้งนี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษากลยุทธ์การตลาดเชิงสนับสนุนกิจกรรมที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องดื่ม ไม่มีแอลกอฮอล์ของ บริษัท สิงห์ คอร์เปอเรชั่น จำกัด กลุ่มตัวอย่างที่ใช้ในการวิจัยครั้งนี้คือ ประชาชนที่พักอาศ ... -
กลยุทธ์การตลาดและการสื่อสารทางการตลาดในการดำเนินธุรกิจสีเขียว กรณีศึกษา กลุ่มบริษัทพานาโซนิค (ประเทศไทย)
Collection: Theses (Master's degree) - Entrepreneurship / วิทยานิพนธ์ – การประกอบการType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
การดำเนินการตามกลยุทธ์การตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยคริสเตียน
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2009) -
การบริหารแบบมีส่วนร่วมที่ส่งผลต่อกลยุทธ์การตลาดของโรงเรียนเอกชนในจังหวัดนครปฐม
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2014) -
การพัฒนารูปแบบและกลยุทธ์การตลาดการท่องเที่ยวเชิงรุกในแหล่งท่องเที่ยวที่มีบทเรียนจาก ความสูญเสีย อุบัติภัย และมรณภัย ในภูมิภาคตะวันตก ประเทศไทย
Collection: ดุษฎีนิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2014) -
รูปแบบและกลยุทธ์การตลาดการดำเนินธุรกิจนำเข้าและจำหน่ายรถขุดมือสองจากประเทศญี่ปุ่น ของบริษัท เจซีซี แมชีน จำกัด
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-07-28)การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาถึงรูปแบบและกลยุทธ์การตลาดในการดำเนินธุรกิจ นำเข้าและจำหน่ายรถขุดไฮดรอลิคมือสองจากประเทศญี่ปุ่นของบริษัท เจซีซี แมชีน จำกัด และศึกษาปัญหาและอุปสรรค รวมถึงแนวทางในการแก้ปัญหาในการดำ ... -
รูปแบบในการดำเนินกิจการ และกลยุทธ์การตลาดของพิพิธภัณฑ์แบทแคท มิวเซียม แอนด์ ทอยส์ ไทยแลนด์
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-07-05)การวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษารูปแบบในการดำเนินกิจการ และกลยุทธ์การตลาดของพิพิธภัณฑ์แบทแคท มิวเซียม แอนด์ ทอยส์ ไทยแลนด์ ตลอดจนปัญหาและอุปสรรคจากการดำเนินกิจการของพิพิธภัณฑ์ เพื่อหาแนวทางที่จะพัฒนากลยุทธ์การตลาด ... -
รูปแบบในการดำเนินกิจการและกลยุทธ์การตลาดของพิพิธภัณฑ์แบทแคท มิวเซียม แอนด์ ทอยส์ ไทยแลนด์
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2015) -
แผนธุรกิจบริษัท กู๊ดพอยท์โซลูชั่น จำกัด
Collection: วิทยานิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2011)