Browsing by Author "ภัทรพล มหาขันธ์"
Now showing items 1-7 of 7
-
Educational Approaches of Santi Asoke Buddhist Organization in The Digital World
Collection: Theses (Ph.D) - Lifelong Education and Human Development / ดุษฎีนิพนธ์ - การศึกษาตลอดชีวิตและการพัฒนามนุษย์Type: ThesisKitipong SAEJIAW; กิติพงษ์ แซ่เจียว; Pattarapon Maharkan; ภัทรพล มหาขันธ์; Silpakorn University. Education (Silpakorn University, 18/6/2021)The purposes of this study were 1) to study the problems of Educational Approaches of Santi Asoke 2) to study the direction of Educational Approaches of Santi Asoke Buddhist Organization In The Digital World. The ... -
THE ENVIRONMENT SUPPORTTING STUDENTS LEARNING IN SCHOOL FOR THE DEAF
Collection: Theses (Master's degree) - Lifelong Education and Human Development / วิทยานิพนธ์ – การศึกษาตลอดชีวิตและการพัฒนามนุษย์Type: ThesisPattranit SONGPRACHA; ภัทรานิษฐ สงประชา; Pattarapol Mahakan; ภัทรพล มหาขันธ์; Silpakorn University. Education (Silpakorn University, 10/7/2020)The purpose of this research is to study 6 aspects of the environment supporting students learning in school for the deaf, including: 1) building 2) curriculum 3) learning and teaching 4) services for students 5) activities ... -
FACTORS AND GUIDELINES TO FACILITATE LIFELONG LEARNING IN NON-FORMAL AND INFORMAL EDUCATION SUB-DISTRICT CENTERS
Collection: Theses (Ph.D) - Lifelong Education and Human Development / ดุษฎีนิพนธ์ - การศึกษาตลอดชีวิตและการพัฒนามนุษย์Type: ThesisSitapha KUEAKLANG; สิตาภา เกื้อคลัง; Pattarapol Mahakan; ภัทรพล มหาขันธ์; Silpakorn University. Education (Silpakorn University, 12/7/2019)This study was conducted by using Mixed Method Research approach with both Quantitative method and Qualitative method. The main purposes were 1) to analyze the factors to facilitate lifelong learning in non-formal and ... -
PAULO FREIREAN METHODOLOGY FOR FUNCTIONAL LITERACY AND POTENTIAL DEVELOPMENT OF FEMALE INMATES IN CORRECTIONAL DEPARTMENT, REGION 9
Collection: Theses (Ph.D) - Lifelong Education and Human Development / ดุษฎีนิพนธ์ - การศึกษาตลอดชีวิตและการพัฒนามนุษย์Type: ThesisNearika KERDNASAN; เณริกา เกิดนาสาร; Pattarapon Maharkan; ภัทรพล มหาขันธ์; Silpakorn University. Education (Silpakorn University, 18/6/2021)The objectives of this research were to study the problem and needs, to develop an educational model, and to study the effect of the application of the study model for teaching and learning management based on Paulo Freire’s ... -
PROGRAM TO DEVELOP TRAINING TECHNIQUES TO FOSTER INDIVIDUAL'S SELF-ESTEEM AND EMPOWERMENT FOR SOCIAL DEVELOPMENT OFFICERS
Collection: Theses (Ph.D) - Lifelong Education and Human Development / ดุษฎีนิพนธ์ - การศึกษาตลอดชีวิตและการพัฒนามนุษย์Type: ThesisPattaraporn KONGWIJIT; ภัทรพร คงวิจิตต์; Pattarapol Mahakan; ภัทรพล มหาขันธ์; Silpakorn University. Education (Silpakorn University, 17/8/2018)The objective of this study was to develop a program of developmental empowerment and self-esteem techniques for the social development officer. Samples group were thirty-two social development officers working at the ... -
STRATEGIES FOR COMPETENCY DEVELOPMENT OF INSTRUCTORS AND TRAINEES OF SKILLED LABOR AT THE DEPARTMENT OF SKILL DEVELOPMENT, MINISTRY OF LABOR
Collection: Theses (Ph.D) - Lifelong Education and Human Development / ดุษฎีนิพนธ์ - การศึกษาตลอดชีวิตและการพัฒนามนุษย์Type: ThesisPuncharat LIAMPROMRAT; ปุญชรัศมิ์ เลี่ยมพรมราช; Pattarapon Maharkan; ภัทรพล มหาขันธ์; Silpakorn University. Education (Silpakorn University, 18/6/2021)The purposes of the study were to 1) Investigate the current competency of instructors and trainees of skilled Labor at the Department of Skill Development, Ministry of Labor; 2) Analyze the ways to development competency ... -
การพัฒนารูปแบบการจัดการเรียนรู้ภูมิปัญญาและวัฒนธรรมท้องถิ่นโดยใช้วิธีการทางมานุษยวิทยา สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษา
Collection: Theses (Ph.D) - Curriculum and Instruction / ดุษฎีนิพนธ์ - หลักสูตรและการสอนType: Thesisวิฑูรย์ คุ้มหอม; Witoon Koomhom (มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2016)การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อ (1) พัฒนารูปแบบการจัดการเรียนรู้ภูมิปัญญาและวัฒนธรรมท้องถิ่นโดยใช้วิธีการทางมานุษยวิทยาสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษา (2) ทดลองใช้รูปแบบการจัดการเรียนรู้ภูมิปัญญาและวัฒนธรรมท้องถิ่นโดยใช ...